My New Game WAY TO UP

merttimertti Graphic DesignerFinlandMember, PRO Posts: 36
edited October 2014 in Announce Your Game!

Hi, im young graphic designer from finland and this is my new game Way To Up.

Description:
Way To Up is a simple slide game. Goal is to get your hero collect coins as much as possible. But it is not that simple. There are many enemies who tries to catch you. On your way to up you will get powerups that will help you to survive.

App store link: https://itunes.apple.com/us/app/way-to-up/id918933889?l=fi&ls=1&mt=8

Game trailer:

Comments

• merttimertti Graphic Designer FinlandMember, PRO Posts: 36

• MattButlerStudiosMattButlerStudios Member Posts: 486

I took NJFFWLWX6A3R. Thanks!

• stahboystahboy Member, PRO Posts: 150

I took L6L7EW933M3N! Thank you! I will check it out!

• MattButlerStudiosMattButlerStudios Member Posts: 486

The art is fantastic! Very polished and professional, the only thing I would say is for the game to advance a little quicker to keep the players interested. As you keep playing the gameplay is intriguing and fun, but the beginning stages can be a bit slow. Overall it's fantastic. Great job! :)

• pHghostpHghost London, UKMember Posts: 2,342

Used the third one! Thanks!

• WbokoWboko Tennessee, USAMember, PRO Posts: 621

Ouch, I moved to slow on that one...LOL

Good luck with the game!

It looks really cool!

• stahboystahboy Member, PRO Posts: 150

Awesome! I love it! It's addicting and has smooth gameplay

Thank you for your comments. Now also the free version of the app is available. Here is the download link:
    https://itunes.apple.com/us/app/way-to-up-free/id923839831?l=fi&ls=1&mt=8

• MantoManto Member Posts: 796

Mitäs mitäs, suomalaisia gamesaladin foorumeilla. Itse olen ollut täällä kohta nelisen vuotta ja nyt löytyi eka suomalainen. :smiley:

Grafiikat on kyllä hyvin tehty! Musiikki ja äänet sopii hyvin ja peli pyörii sulavasti. Pistin vähän reviewiä.

Jos palautetta saa antaa niin:

• Tuo köysi näyttää aika paljo paremmalta tossa ylimmässä kuvassa kuin itse pelissä. Sen ois ekä voinu laittaa samanlaisena peliinkin, vai onko köysi juuri tuollainen sen takia, että valaistuksen kanssa tulisi ongelmia? Ehkä 3D grafiikat renderöitynä 2D:nä olisi näyttänyt vähän paremmalta.
    • Swipe kontrollit on ihan ok, mutta itse olisin pitänyt enemmän sellaisista kontrolleista, että olisi pystynyt pitämään sormea kokoajan näytöllä, ja lisko vaihtaisi puolta sen mukaan kummalla puolella köyttä sormi on.

Mutta joo, hyvä peli kuitenkin. Ei noista kumpikaan sinäänsä haittaa pelattavuutta. :smile:

• Braydon_SFXBraydon_SFX Member, Sous Chef, Bowlboy Sidekick Posts: 9,273

Awesome job man! Best of luck with it!

@Manto1 said:
    Mitäs mitäs, suomalaisia gamesaladin foorumeilla. Itse olen ollut täällä kohta nelisen vuotta ja nyt löytyi eka suomalainen. :smiley:

Grafiikat on kyllä hyvin tehty! Musiikki ja äänet sopii hyvin ja peli pyörii sulavasti. Pistin vähän reviewiä.

Jos palautetta saa antaa niin:

• Tuo köysi näyttää aika paljo paremmalta tossa ylimmässä kuvassa kuin itse pelissä. Sen ois ekä voinu laittaa samanlaisena peliinkin, vai onko köysi juuri tuollainen sen takia, että valaistuksen kanssa tulisi ongelmia? Ehkä 3D grafiikat renderöitynä 2D:nä olisi näyttänyt vähän paremmalta.
    • Swipe kontrollit on ihan ok, mutta itse olisin pitänyt enemmän sellaisista kontrolleista, että olisi pystynyt pitämään sormea kokoajan näytöllä, ja lisko vaihtaisi puolta sen mukaan kummalla puolella köyttä sormi on.

Mutta joo, hyvä peli kuitenkin. Ei noista kumpikaan sinäänsä haittaa pelattavuutta. :smile:

Kiitos palautteesta, tällainen rakentava palaute on aina tervetullutta :smile: . ylimmäinen kuva on tehty jälkeenpäin ja sen takia se näyttää hieman erillaiselta. Kokeilin tehdä pelin 3D grafiikoilla, mutta se ei näyttänyt hyvältä joten päädyin tähän ratkaisuun.

• LovejoyLovejoy Member Posts: 2,078

Peli näyttää hyvältä .

Fortuna Infortuna Forti Una

Sign In or Register to comment.