 QUAKE BUILDER  PROMOS  ON DAY OF RELEASE

StormyStudioStormyStudio United KingdomMember Posts: 3,987
edited November -1 in Announce Your Game!
After 4 months of production 'Quake Builder' has finally hit the sunny shores of the app store.

Quake Builder
http://itunes.apple.com/us/app/quake-builder/id355345146?mt=8

A positive review on the app store would be great.

JK94W39MWJRM
PHF66HHJ3LHY
JFKWNNYLPL47
FEA3NM4K7FWN
YHKMX3M4AN67
RME7ELE7XKWM
AHYMPT9ENJK6
RTPJRH3J9JY4
F6XNWMKWYMET
KMT3P9346HPR
A799HPKYTWE3
N7XXNNHYHTWR
THEPHHRLALR9
MM49JYNJPJX7
AXTAF6R73W6T

Given out 45 promos in one day...is that wise?

A positive review on the app store would be great.

Any suggestions for v1.02 would be great. (Will start working on that next week)

Current suggestions I've received:
- Add music to the main menu (so you can tell the difference when you turn the music off)
- Level 18 is possibly too tough.
- More levels would be great (and will come soon)
- More variety of backgrounds but in the same style.
- Typo on the level 14 instructions.

Comments

  • CannonFodderCannonFodder Member Posts: 230
    HI draper, looks great mate! Will buy it now and leave a review on the UK app store :-)
  • JamesZeppelinJamesZeppelin Member Posts: 1,927
    i
    draper3000 said:

    Given out 45 promos in one day...is that wise?

    Yes,

    No one knows the exact algorithm apple uses for rankings but it is well known that bursts help more.

    I left a review (us store)

    BTW isnt this like the 62nd post for this game lol
  • ChaserChaser Member Posts: 1,453
    Review sent!!
  • StormyStudioStormyStudio United KingdomMember Posts: 3,987
    cheers...

    @Lazy Pix ...thankyou

    @Zepplin - yeah I know I keep posting about it....honestly after this topic I've got one more video I'm making which I will no doubt post about them I'm done... until I release the lite version :-)

    @T-shirt... yep will email one of my remaining 5 in a minute. And yep...I most certainly stole your  symbols...sorry but they look so cool...Also just finished filming a walk through of quake builder...star daze styleee....basically I'm slowly and not very stealthily mimicking everything you do...

    @Chaser... cheers
  • Rob2Rob2 Member Posts: 2,402
    Kept me busy for quite a while last night, great fun and original sense of humour..
  • Rob2Rob2 Member Posts: 2,402
    US reviewed
  • JCFordJCFord Member Posts: 785
    taken JK94W39MWJRM
    will leave a review very soon!
  • Player_EPlayer_E Member, PRO Posts: 604
    THEPHHRLALR9

    i used that one. I'll leave a review when I try it out. Just from looking at it looks like its going to be a pretty fun one.

    Good luck
  • aalzankiaalzanki Member Posts: 283
    Took YHKMX3M4AN67, will review soon.

    regards,
  • reddotincreddotinc Member Posts: 653
    Thanks, took MM49JYNJPJX7
  • izamizam Member Posts: 484
    Good game!! Just wrote a review for you a few minutes ago. Congrats!
  • design219design219 Member Posts: 2,273
    PHF66HHJ3LHY

    Will review. Good luck!
  • design219design219 Member Posts: 2,273
    Excellent!
  • StormyStudioStormyStudio United KingdomMember Posts: 3,987
    Cheers for reviews guys..very impressed... thankyou...

    Just submitted a lite version to the app store...

    5 new levels (one of them is a new level)...

    also create a different colour background for each of the 5 levels...

    Will update the full game soon....thinking I might add another unlockable so you can complete it with the birds flying around and unlock project X... :-)

    Sales so far:

    80 sales over day 1 and 2.
    then 10 today.....

    fingers crossed it build some momentum after the lite version hits the store...
  • chrstahl89chrstahl89 Member Posts: 35
    Just let you know I bought your app for me and my girl friend. I personally love it...I havn't let her play it yet lol. My only comment would be that the multi touch blocks move very quickly. I gave you a 5 star review so I hope that helps out some!! I hope your app does well. I think I am only at 1 sale for day 1 on my app >_< lol good luck.
  • StormyStudioStormyStudio United KingdomMember Posts: 3,987
    Cheers, Chrstahl89, just read your review before seeing this post...

    Glad you liked it and thanks for some proper feedback.

    I posted about how to make better multi-touch blocks, some people came back with a few ideas, nothing good enough to replace it yet. But I'm working on it.

    There's an update waiting for review (no more levels yet, but other bits sorted) and a free version also waiting for review.

    Also I've uploaded a cut down version (1 level with menu structure) as a downloadable game salad project over at:

    http://gamesalad.com/game/play/56757

    if anyones interested...
  • firemaplegamesfiremaplegames Member Posts: 3,210
    Hey,

    I just saw your "intense" trailer for Quake Builder in the other thread. Very cool!
    However, I noticed a spelling error: "super satistying" instead of "super satisfying"

    What program did you use to create that? After Effects?
  • StormyStudioStormyStudio United KingdomMember Posts: 3,987
    yeah I used AfterEffects, and a version of a project I sell on www.revostock.com

    the music was a track bought as part of package from videocopilot.net

    Cheers for the typo heads up...probably leave it now...but if I ever update the video I sort that out...

    so it makes sense for readers....here's the vid..

Sign In or Register to comment.